Chauffeur gezocht

  • vermaakzaak

    Hallo allemaal,

    Wij zijn op zoek naar een chauffeur met rijbewijs CE, dus vrachtwagen met aanhanger. Wij zoeken iemand die beschikbaar is in het hoogseizoen; Mei t/m Augustus. Je moet het zien als een bijbaantje en je moet het leuk vinden. Het gaat voornamelijk over korte afstanden in de regio Friesland. Het gaat om het vervoeren en verplaatsen van een attractie en in overleg eventueel helpen met opbouwen/afbreken van de attractie. Veel in overleg mogelijk.

    Spreekt u dit aan dan kunt u een mail sturen met uw gegevens en korte motivatie en dan nemen we z.s.m contact met u op.

    vermaakzaak@hotmail.com

  • Henk Streuper

    Geachte M. hierbij reageer ik op u oproep dat u een chauffeur zoekt.ik heb zelf altijd op de kermis gewerkt.en ik heb vaak attracties over gereden.maar ik zou best willen over rijden maar ik ga dus niet opbouwen en afbreken.en ik hoor ook graag van u wat de verdiensten zijn. u mag mij ook eventueel bellen dat praat wat makkelijker.mijn nummer is 06-42641407.dus ik hoor graag u reactie.hoogachtend Henk Streuper

  • Raymond Rutjens

    goedendag

    bij deze reageer ik op uw vraag als vrachtwagen chauffeur.

    ook ben ik wel in staat om op te bouwen en/of afbreken.

    ik heb zelf ook veel ervaring op kermis gebied.

    ben opgegroeid bij jannie de vries met de Flitzer mijn vader Willem Rutjens heeft vroeger voor hem gewerkt.

    ik zelf heb in 1995 mee gereisd met Benny Culpen met de Roalercoaster. daarna moest ik helaas het leger in en heb dit dan ook tot afgelopen jaar nog gedaan. ik zit daar nu in mijn ontslagperiode vanwege de bezuinigingen.

    ik heb daar alle papieren behaald voor de vrachtwagen en ben dus ook gewend om goed door te werken.

    ik hoop dat ik u voor zover geïnformeerd heb en mocht u nog vragen hebben kunt u altijd reageren.

    tel: 0634169248

    email: rayjay2009@live.nl

    met vriendelijke groet Raymond Rutjens.