werken bij de kermis

  • b. van peer

    Goededag, ik zoek werk op de kermis,het liefst voor een heel seizoen en mee reizen.

    ik heb dit altijd al willen doen,en in verband met de crisis geen werk heb ik alle tijd.

    ik ben 35 jaar,en heb rijbewijs b. zwaar werk is geen probleem.

    ik hoop op reacties, ik heb het liefst dat u mij opbelt,want ik kan niet altijd op internet,

    het nummer is 06-81396253.

    met vriendelijke groet, barry.

  • franske

    hoi wil graag voor iemand reizen ben 51jaar jong tel 0649362172 weet van aanpaken en ben eerlijk betrauwbaar

  • hanna-girl

    ik bn hanna en bn 15 jaar

    ik ken so veel jongens die bij de kermis werken

    maar ik bn een meisjes en zou het ook graag willen

    ik wil er meer info over en zou graag bij de kermis willlen werken

    ik zou willen weten op wat voor leeftijd je moet hebben en of meisjes ook daar kunne

    werken..

    ik hoop op antwoord en meer..

    groetjes my …xxx

  • ariee

    heeey kerel heb wel mooie site voor je staat veel werk op van de kermis.

    heb er zelf ook gewerkt en ga het mischien weer doen me oom staat er altijd dus heb je intresse mail effe trg

    dan informeer ik effe na die site en mischien kan ik ook wel zo werk voor je regelen op de kermis.

    mvg arjan.

  • yorbin

    heey hanna je moet minimaal 16 jaar zijn om bij de kermis te werken onthou wel het is zwaar werk en je doet elke dag het zelfde hier heb je me msn yorbin14@hotmail.com dan geef ik een paar nummers en dan praten we vedder mvg yorbin

  • jori van de wiel

    ik ben jori van de wiel, ben 18 jaar en zou heel graag op de kermis willen reizen, ben eventueel ok beschikbaar voor het mee reizen hoop iets te horen van jullie

  • Frans

    Hoi,

    Ik ben Frans van Uijtregt en ik ben 17 jaar. Ik wil graag meereizen met een grote attractie op de kermis. Weet iemand een exploitant die nog personeel zoekt? Mail me dan op: wizkid3@hotmail.com

    mvg. Frans

  • santi

    hoiii weet iemand nog paar nummer van mensen die op de kermissen staan

    heb er alijd gewerkt al bijaantjeee

    bij de cakewalk en en de schuivers maar helaas zat ik toen met prive dingen

    nu ik gelaag ben voor school en ga doorleren voor een jaar wil ik tog graag weer kermis werk gaan doen

    ik ben santi

    ik ben 18 lentes jong

    als iemand me nodig heeft mail me dan graag ik heb egt veel intressen

  • anika

    hoi ik ben een meisje van 20 jaar en ik wou er graag wat informatie over hebben want het lijkt me best leuk om ook in de kermis te kunen werken ps ik heb nog geen mobiel maar die komt wel ik zou het leuk vinden wat info erover te hebben mvt anika

  • boesveld

    hey santi ik heb een breakdance future dance ik zoek een meisje voor kaartjes ophalen en als het druk is voor in de kassa ik zou graag meer over je weten en een foto van je zien ik hoop snel van je te horen