Personeel gevraagd

  • E.mobron

    Jongen gevraagd om mee te reizen voor seizoen 2013 eind maart tm begin november

    Inlichtingen bij E.mobron

    Emielmobron@hotmail.com

  • bandiet

    hallo ik heb wel intresse om met u mee te reizen ik heb helaas geen ervaring in dit wereldtje meschien kan ik nog wat leren.

    ik zou wel een luxe slaapgelegenheid willen met bad het liefste bubbel daarnaast een lux waterbed .

    en een riant salaris komen we wel over eens.

    daarnaast zou ik nog een auto van de zaak willen zodat ik ook naar mijn vriendin kan gaan oja zou die ook mogen blijven slapen.

    afwachtent op u reactie.de bandiet

  • ervaren medewerker

    Hallo ik heb wel intresse om met u mee te reizen ik heb 20 jaar ervaring in in dit wereldje. Ik heb ook mijn rijbewijzen B,C,E en 18 jaar ervaring als vrachtwagen chauffeur.

    Ik zou wel een luxe slaapgelegenheid willen met bad het liefste bubbel daarnaast een lux waterbed .

    en een riant salaris komen we wel over eens.

    Daarnaast zou ik nog een auto van de zaak willen zodat ik ook naar mijn vriendin kan gaan oja zou die ook mogen blijven slapen.

    Ook zou ik graag als ik bij u weg ga een gouden handdruk mee willen nemen van 2 honderdduizend euro.

    afwachtent op u reactie

    M.V.G ervaren medewerker

  • eddie

    ik zou eerst maar eens fatsoenlijk nederlands leren voordat je zulke belachelijke eisen stelt. Heb je het werken al wel uitgevonden??

  • ervaren medewerker

    Hey,

    Zijn wij op teentjes getrapt, en trouwen mijn nederlands is goed en ja ik weet wel wat werken is.

    M.V.G

    ervaren medewerker

  • eddie

    het is op de teentjes en bij trouwen moet een s achter.